Фірмовий двигун зі збільшеним моторесурсом:
Збільшені розміри впускного та випускного клапанів для швидкого заповнення та звільнення камери згоряння, що полегшує роботу двигуна,
що своєю чергою позитивно впливає на моторесурс;
що своєю чергою позитивно впливає на моторесурс;
Унікальна конструкція клапанів і головки двигуна унеможливлює випадкове випадання клапана,
що своєю чергою могло б стати причиною руйнування двигуна
(у разі випадання клапана можуть бути пошкоджені такі запчастини, як шатун, поршень, блок двигуна, головка блоку та ін.);
що своєю чергою могло б стати причиною руйнування двигуна
(у разі випадання клапана можуть бути пошкоджені такі запчастини, як шатун, поршень, блок двигуна, головка блоку та ін.);
Укріплені та збільшені коромисла клапанів також гарантують надійну та довговічну роботу двигуна;
Усе це забезпечує подовжений моторесурс двигунів цієї серії, зокрема й за рахунок зменшення його робочої температури та захищає від перегріву двигуна.
Система запуску EASY START - використовується автоматично для полегшення запуску генератора.
Альтернатор - всі генератори Hyundai комплектуються тільки синхронними альтернаторами з мідною обмоткою.
Обмотка з міді не перегрівається, витримує великі навантаження порівняно з іншими матеріалами, має відмінну струмовіддачу.
Виготовляються на автоматичній лінії, що унеможливлює наявність дефектів,
пов'язаних з людським фактором, також застосовано поліпшене укладання дротів з додатковою фіксацією обмоток.
AVR (автоматичний регулятор напруги) - виготовлена серійно,
встановлені конденсатори підвищеної ємності та герметично заповнена компаундом для захисту від зовнішнього середовища.
встановлені конденсатори підвищеної ємності та герметично заповнена компаундом для захисту від зовнішнього середовища.
ATS - сучасна вбудована автоматика контролює момент припинення централізованого електропостачання,
самостійно заводить генератор і переводить споживання електроенергії від генератора. Коли основне енергопостачання
буде відновлено, процесор автоматично перемикає споживання електроенергії на централізоване енергопостачання та зупиняє бензиновий генератор.
Завдяки вбудованому імпульсному зарядному пристрою, акумулятор бензогенератора завжди підтримуватиметься в зарядженому стані,
що гарантуватиме надійний і своєчасний запуск генератора.
самостійно заводить генератор і переводить споживання електроенергії від генератора. Коли основне енергопостачання
буде відновлено, процесор автоматично перемикає споживання електроенергії на централізоване енергопостачання та зупиняє бензиновий генератор.
Завдяки вбудованому імпульсному зарядному пристрою, акумулятор бензогенератора завжди підтримуватиметься в зарядженому стані,
що гарантуватиме надійний і своєчасний запуск генератора.
Фірмова, посилена сталева рама 32 мм - генератори 50-серії надійно захищені міцною металевою рамою з порошковим фарбуванням,
що захищає від зовнішніх впливів, а також унеможливлює вплив вібрації на всі компоненти генератора, зокрема під час максимального навантаження.
Зменшення вібраційного навантаження гарантується також завдяки всій антивібраційній системі, зокрема завдяки подвійним амортизаційним подушкам.
що захищає від зовнішніх впливів, а також унеможливлює вплив вібрації на всі компоненти генератора, зокрема під час максимального навантаження.
Зменшення вібраційного навантаження гарантується також завдяки всій антивібраційній системі, зокрема завдяки подвійним амортизаційним подушкам.
Місткий, сталевий бензобак - резервуар для бензину виготовлений з високоміцного металу.
Він вміщує 25 літрів палива, а цього достатньо для 20 годин генерування електроенергії при середньому навантаженні.
Він вміщує 25 літрів палива, а цього достатньо для 20 годин генерування електроенергії при середньому навантаженні.
Економна витрата палива - використання інноваційних технологій знизило споживання палива.
На годину активності йому потрібно менше 1 л бензину. При цьому не втрачається потужність, а якість роботи спрямована на збільшення енергоресурсу.
На годину активності йому потрібно менше 1 л бензину. При цьому не втрачається потужність, а якість роботи спрямована на збільшення енергоресурсу.
Всі генератори проходять тестування стабільності роботи при температурі від -25°С до 30°С.
Комплектація:
Бензиновий генератор;
Інструкція з експлуатації;
Гарантійний талон;
Ключ;
Дві вилки підключення;
Транспортувальний набір не входить до комплекту постачання;
Клеми підключення 12 V.
Характеристика
Вид палива Бензин
Потужність максимальна / номінальна, кВт 5,5/5
Максимальний струм, А 24
Напруга, В 220
Тип запуску ручний/електро
Маса, кг 79
Розетки 1*16A,1*32A
Силова група -
Коефіцієнт потужності, cosφ 1
Максимальний струм виведення 12 В, А 8,3
Вихід ATS -
Дисплей LED-дисплей (3 в 1)
Ємність паливного бака, л 25
Витрата палива, г/кВт*год ≤ 399
Модель двигуна IC 390
Тип двигуна 1-но циліндровий 4-тактний із повітряним охолодженням
Вихідна потужність двигуна, к. с. 13
Об'єм двигуна, см. куб. 390
Рівень шуму на відстані 7 м, дБ 73
Батарея, А/год 7
Транспортувальний набір (колеса і ручки) -
Габарити (ДхШхВ), см 79,0х56,0х60,5
Немає відгуків про цей товар.